Interne Competitie

Bij vv Drienerlo is het mogelijk om met je vriendengroep, huisgenoten of medestudenten in de binnen-buiten (IVC) wedstrijden te spelen. De wedstrijden vinden doordeweeks 's avonds plaats op het kunstgras.

Elk kwartiel begint een nieuwe competitie. Het is mogelijk (zolang de competitie niet vol is) om met een nieuw team mee te doen aan de competitie. Voor de IVC competitie zijn er maximaal 24 teams.

In totaal heeft elke competitie drie niveaus. Het A-peil is het hoogste en het C-peil is het laagste. Nieuwe teams starten automatisch op het C-niveau. Na elk kwartiel is het mogelijk om naar een hoger niveau te promoveren (downgraden is ook mogelijk)

De wedstrijden in deze competitie worden gespeeld op maandag-, dinsdag- en woensdagavond. Per team dienen minimaal negen spelers ingeschreven te staan ​​als lid van v.v. Drienerlo, maar hoeft geen UnionCard of Verenigingskosten te hebben.

Aanmelden

Aanmelden voor de interne competitie kan je doen door gebruik te maken van deze Google Form voor IVC.

Heb je geen team, maar wil je toch graag meedoen aan de interne competiie?
Stuur dan een email naar internextern@vvdrienerlo.nl, je komt dan op een lijst met individuen die geintereseerd zijn in het vormen van een team. Wanneer er genoeg geinteresseerden zijn om een team te vormen ontvang je een berichtje met de vraag of je deel wilt nemen aan de interne competie.